Det är trevligt att drömma.

 
hej på er! idag var det en kort skoldag så i eftermiddags gjorde jag en god smoothie på banan, blåbär, chiafrön, hallon & mjölk. hade varken kvarg eller mer frukter hemma men den smakade ändå bra! föredrar ju bara det nyttigaste ;-)
till den såg jag i varje fall några avsnitt utav mumin, fick en liten nostalgikick, hihi!
för er som inte vet så har jag älskat mumintrollet sedan jag var liten, det är liksom mumin som definierar mig. alla mina nära & kära vet exakt vad dem kan köpa till mig på jular & födelsedagar, och det är ju till en fördel, hihi! vill utöka min muminsamling mycket mycket mer!

kvällens schema; pw med max, träning & fortsätta skriva på mitt litteraturseminarium.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar också mumin och samlar på det :)

2015-01-26 @ 15:25:40
URL: http://adnilas.blogg.se
Postat av: anna

Ååååh älskar mumin!!! :D hur ser din samling ut so far?

2015-01-26 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0