O.N.S.D.A.G

tränat förflyttningsteknik & pluggat med basgruppen mellan 9-17 idag. en dag som gått snabbt & varit väldigt effektiv, tycker jag! =) har skönaste personerna i min basgrupp, hehe.
sitter nu återigen inne på kontoret & har tentaplugg. min underbara, älskade, snälla christoffer hade dessutom planerat att bjuppa mig på bio ikväll eftersom vi inte är med varandra på valentines day, men jag behöver ju all lediga tid till att plugga så det var ju tråkigare!.. men vi bestämde att hitta på något mysigt nästa vecka istället. åh han är bra fin, min man.♥
hade inget vettigare att berätta för er, tyvärr. all lediga tid går åt till plugg som sagt.. känns som att jag knappt hunnit med något annat; träningen har jag faktiskt inte prioriterat. skolan är nummer ett, ni vet ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0