Kärlekens dag.

 
små saker som gör att jag älskar att vara med honom;
 
♥ han smeker ofta mitt hår & mina kinder för han vet att jag gillar det.
♥ han luktar så in i norden gott.
♥ han säger alltid att jag ska komma närmre när jag alltid ligger det närmast jag kan komma.
♥ han är jämt varm,alldeles perfekt då jag är kallblodig & alltid fryser.
♥ han säger fortfarande att han aldrig varit arg på mig någon gång även fast jag är helt omöjlig ibland.
♥ han är verkligen sig själv & bryr sig inte om vad andra tycker.
♥ han har varit mån om mitt välbefinnande i hans familj sedan första början; & hans familj är ju bara superbäst & nu min familj också.
♥ han vill samma saker som jag,ser oss i framtiden.
♥ han har just det skrattet som får min mage att kittlas av fjärilar.
♥ han är den som får mig att må bra.på riktigt.
♥ han vill alltid sova på min sida av sängen under mitt täcke, trots vår 180cm säng.
♥ han skriver små love notes åt mig ibland.
♥ han har mörkblont hår & gröna ögon.
♥ han vill alltid ge mig en hejdåpuss när vi skiljs åt,även bara för fem minuter.
♥ han är så snäll mot allt & alla.
♥ han hjälper mig med allting.
♥ han kan vara lika konstig som jag.
♥ han är alltid lugn när jag inte är lugn.
♥ han står ut med mig.
♥ han gör mig så jvla lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0