Can't live without my girlies.

hej allesammans, & särskilt till er som tittar in hit titt som tätt trots att min update inte varit så ok senaste tiden! väldigt tråkig, om jag får uttrycka min åsikt. men visst är det okej att skylla på plugget? för det är ju faktist sant.
 
vad veckan i helhet har bestått utav;
♥varit på kliniskt träningscenter & utfört basal omvårdnad & mätmetoder.
♥trots att vi bara haft två schemalagda dagar i veckan då vi , så har ändå vår basgrupp träffats på skolan resten av den lediga tiden för att gå igenom flera case & föreberedelser inför kommande tentor.
♥varit apförkyld & känt mig rätt hängig, sörplat te & ätit alvdedon en hel del. men har kämpat på ändå med alla måsten!
♥köpt ett nytt gymkort, på ett helt nytt gym till & med! kände för lite förändring & så ligger det mycket närmare skolan & örnparken- där alla bussar går. så hann med något träningspass, innan jag blev då jädra förkyld då!
♥bokat biljetter med christoffer, fredrik, tobbe & peter till foppas hyllning i fjällrävens den tjugosjätte februari. alltså det är bara ett måste, så jvla epic.
♥typ ätit ihjäl mig på frukter & smoothies, alltså finns inget godare snacks?!
♥haft fina sara på besök & pluggat ännu mer, alltid bäst att hjälpas åt med sådant man inte förstår.
♥& så tillsist den viktigaste & roligaste punkten av dem alla; vi har till & med varit så galna att titta efter annonser på skotrar.. sedan två utav chrilles bröder köpte varsin ganska nyligen och var så jäkla dryga med att skicka snaps på när dem var ute så kände vi båda en aning frustration, haha! alltså hur länge har inte jag velat ha en sådan underbar leksak?! skulle vara perfa lagomt till påsk då vi som alltid åker upp till älskade hemavan, bara leka & köra hela dagarna lång utan att vara sådär begränsad som man ALLTID fått vara då man lånat mammas & pers skotrar ;-)
vi har i alla fall hittat en lovande på blocket, så på måndag efter skolan/jobbet åker vi till umeå för att ta en titt!
--- --- ---
är schemaledig idag också men ska ändå spendera några timmar av denna dag på skolan med sara. så ska alldeles strax springa till busshållplatsen!

bjuppar på några sköna bilder på några utav mina sköna bönor i all ära för att jag ska åka hem till lycksele över helgen & träffa dem! känns så himla skönt med en kompishelg, saknar dem alla för mycket ♥ dock inte säkert att dem alla är där då & givetvis hoppas jag få träffa många andra sköningar. åhåå, som jag sett fram emot denna helg!
 
ha en superfin helg ni också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0