Another fun weekend.

fredag;
mitt livs första tenta skrevs klockan ett & jag klarade den! känslan var sjukt befriande, fick rejält med huvudvärk bara för att jag släppte allt & slappnade av, hehe.
efter det dolade jag mest bara på hemma; tvättade, städade m.m. sedan pussade jag hejdå till christoffer & max som begav sig till åsele. alldeles tyst i lägenheten, kan jag lova. men det glömde jag snabbt bort med att duscha, lyssna på goo musik, fixa mig & sedan ta bussen in till stan för att möta upp sara,
för det var ju självklart dags för fifty shades of grey! åhåå vad den var bra, det kan sverige & resten av världen intyga för er som inte såg den, hihi. intressant med alla dåliga recensioner man läst om den, faktiskt.
efter bion var klockan kring elva-halv tolv men kära stung hade öppet till tre på natten eftersom det var ju alla hjärtans dag-special under helgen + tentanäröver-firande. så vi for dit & mötte upp flera partajande, glada studenter! vi var extra tacksamma över att prislistan till allting faktiskt är så jkla billigt?! 11kr för en shot och 15kr för cider/vin/öl. samt 30kr för en drink. det var inte svårt för oss att ta igen de andra, i varje fall ;-) kvällen var riktigt top noch, hur som! landade rätt sent (eller ska man säga tidigt?) i min halva av sängen.
såhär såg jag förresten ut under kvällens gång; ett rött plagg var dresscode på stung för denna överreklamerade hjärtehelg, så min röda kofta från gina fick duga!
  
lördag;
en väldigt lugn dag då solen sken & hela staden glänste riktigt vackert! jag såg på film & åt denna ljuvliga frukost under förmiddagen, äggröra & bacon slår det mesta alla gånger. 
& efter lunch någon gång tog jag en rask promenad in till stan!
sara mötte upp mig & åkte buss med mig tillbaka till gullänget igen, då vi planerat att äta middag tillsammans & vina hemma hos mig! så så trevligt & supergott! vi hjälptes även åt med några saker som ska vara inskickade innan praktiken som börjar nu på måndag.
vi hade först planerat att fara in mot centrum på kvällen & gå på ett evenemang på harrys, men vi blev för lata & hade myskväll hemma istället. vilket kändes sjuuukt skönt, då vi båda var pretty utslagna sedan fredagens bravader.
& självklart hade jag bäddat i ordning åt sara i gästrummet så hon slapp ta en taxi hem! =) 
 
söndag;
vaknade upp till solsken & minusgrader utomhus, perfekt!
vi åt frukost & pratade ett bra tag innan sara tog bussen tillbaka in till stan. så tack till henne för en supermysig helg!
 
nu hade jag tänkt duscha, mysa på framför en film & så längtar jag som attan tills christoffer & max kommer hem igen på något tag. vad allting är okomplett när dem är ifrån mig. ska bjuppa honom på tacopaj hade jag tänkt, sen har han tydligen en överraskning åt mig!; som komplettering för att vi inte kunde fira alla hjärtans dag tillsammans. finast♥

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt!

2015-02-15 @ 18:00:53
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0