YOU'RE THE ONLY ONE THAT COULD SAVE ME

Från i söndags när jag hade adventsmys hemma efter jobbet & samtidigt väntade på C
 
Hej på er finisar! 
Hoppas eran helg var mysig, rolig, spännande, det ni hoppats på hihi.
Efter min praktikhelg så känns det väldigt skönt att jag kommer ha lediga helger framöver! Som nu till helgen t.ex., då vi åker till Åsele, känns nu jätteroligt & jättemysigt! Och helgen därpå blir det mys & kvalitetstid med Jennelie, vi båda behöver det verkligen & jag saknar min bestie så himla mycket <3
 
 
Och idag är det första december, härmed kan juletiden börja  Det är verkligen fint, här i Övik är det bara snön som fattas.. Men eftersom julhelgen ändå kommer spenderas i Lycksele, där snön har kommit i massor, så gör det inte jättemycket ;-)
 
Idag är jag ledig (superskönt!!!) & har tänkt plugga, träna, försöka slappna av också. Var en stressig dag på avdelningen igår & jag hade så svårt att varva ned under kvällen... Till synes så är ju klockan rätt tidigt nu men jag bestämde mig för att kliva upp & fika när C åkte till jobbet. Går ju inte sova bort hela dagen!! Ska se första avsnittet utav julkalendern som börjar om en stund, det är ju bara ett måste! Se om den är något att hänga i julgranen, hehe ;-) Annars så ser jag bara mina gamla favoriter som ALLTID bidrar till julkänsla & nostalgikänslor som väcker barnet inom mig!
Tobias kom också hit igårkväll, hans bil ska lämnas in på Nordemans bil idag så. Han lär sova bra många timmar till.

Och annars händer det inget nytt i min vardag; bara praktik, plugg, träning, vardagssysslor.
Bjuppar på några väldigt sköna låtar som avslut på dagens inlägg, trevlig tisdag!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0