VÄLKOMMEN TILL TÄNGVATTNET

Hej på er! Tänkte passa på att lägga in ett inlägg nu när 4G är som bäst ;-)
Det slog mig att jag talar så mycket om stugan som vi har, och aldrig visat hur den ser ut inifrån! Så här ska ni få en liten rundtur;

Såhär ser hallen ut när man kliver in genom ytterdörren. En rätt liten hall men ändå rymmer den ALLA våra ytter+skoterkläder samt en massa hjälmar ;-) Ni kan se trappen som leder upp till övervåningen, där har vi 7 sängplatser så det är rätt gott om utrymme! Och till höger finns även vardagsrummet, men jag tänkte fortsätta med köket som är till vänster vid dörren som ni också ser!

Köket är rätt stort faktiskt! Vi rymmer alltid hela familjen + fler gäster vid måltiderna. Och dörren som man kan se till höger om den svarta kaminen är mammas och Pers sovrum. Den till vänster är toaletten och duschen.

Och såhär ser vardagsrummet ut, också väldigt rymligt & mysigt! Här spenderar vi ju mesta tiden då vi är inomhus.

Denna stuga är verkligen min fristad, har trivts här i alla år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0