DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN

Lite vinter-och julinspiration såhär på tisdagmorgonen.
Årets mysigaste månad har snart flugit sin kos, och ändå har vi inte nått fram till det bästa ännu! Utomhus är det inte så jättevitt, men jag känner mig ändå fylld med julkänslor. Har skickat in skolarbeten & examinerat i praktiska prov, storstädat lägenheten, fixat fina jul-och nyårsnaglar, alla julklappar är färdiga, jag är helt klart redo för lite julledighet! :-) Detta är första julhelgen på fyra år som jag inte kommer att jobba vilket känns rätt ovant, men kanske får vara värd det detta år, hihi.
 
Är glad att berätta att pappa har ordnat en bil åt mig som jag har haft sedan i torsdags, bara för att jag skulle slippa åka tåg med all packning & alla julklappar idag! Det är verkligen mycket packning att proppa in i bagaget; finkläder för julafton, juldagen & nyår, kläder i allmänhet, grejer som ska med till Hemavan, julklappar till familjerna, olika skor för olika väderlag, och lite annat. Fatta att åka tåg med allting, haha gosh..
 
Snart börjar jag då köra norrut, längtat efter att få komma hem till Lycksele ett bra tag nu!! Och innan dess ska jag svänga förbi hos fina familjen i Åsele för att hälsa på + lämna deras julklappar. Riktigt mysigt att få träffa svärföräldrarna, alla svågrarna som nu är hemma + fina Sofia såhär innan julhelgen. Man vill verkligen ta vara på alla nära & kära 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länge sen du skrev nåt
Kram

2015-12-25 @ 20:59:13
Postat av: Anonym

Länge sen du skrev nåt
Kram

2015-12-25 @ 20:59:24
Postat av: Anonym

Länge sen du skrev nåt
Kram

2015-12-25 @ 20:59:25
Postat av: Anonym

Länge sen du skrev nåt
Kram

2015-12-25 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0