PINNE FOR LANDET

Bilder från @hemavantarnaby instagram
 
 
 
I Hemavan är det just nu som allra mest snö i hela landet, & jag blir lite provocerad av alla skid-och skoterfilmer/bilder som läggas ut lite här & var. Man känner verkligen hur det kliar i fingrarna ;-) Särskilt nu när jag beställt nya skoterkläder & tillbehör som har anlänt till ica kvantum nu idag!
 
Till helgen ska C just till Hemavan med några kompisar för att köra skoter, jag är så himla himla avundsjuk.. Längtar så mycket till nyår så jag spricker nästan! Vi har redan börjat lägga upp en liten planering inför när vi åker dit, är ju mycket att tänka på innan man åker ut till stugan som hur mycket mat som ska handlas & framför allt VAD vi ska äta; vad som ska lagas i stugan & vad vi ska käka på fjället, & så det med hur många dunkar bensin som ska tankas m.m. Lite mer än en vecka kvar nu! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0