LOVELY. JUST LOVELY

Helger som dessa älskar jag verkligen; få träffa sin bästis och verkligen rå om varandra! Det är så j*vla välbehövligt, jag känner mig alltid hemma när jag är med Jenna. Känner mig som mig själv till 100%. Underbart ❤️
Men våran lördag bestod då av julshopping över dagen, ÄNTLIGEN är alla klappar klara! :-)
Jennas instabild. Vi åt lunch på wayne´s, en fetaost-bagel med sallad smakade hur bra som helst!! Och medans vi satt där på övervåningen & hade utsikt över stora torget så började snön falla ned från himlen, så nu är det vitt här igen!
 
Vi spatserande runt i olika affärer & det var även lite shopping åt oss själva, hihi.
 
När vi kom hem så kände sig inte Jenna helt hundra, så medan hon vilade & tog en tupplur i soffan så slog jag in alla julklapparna. På bilden ovan kan ni se andra julklappen till lilla älsklings-Vilma från mig och Chrille, det ska faktiskt synas vem den är från hihi ;-) Ville typ ha en egen liten Mumin!
 
Efter dusch, fix & väntande på taxi så for vi på Trattoria Nevia där vi bokat bord, det är en liten italiensk restaurang inne i stan. Supermysigt verkligen, och maten var sååå himla god! Fattar inte varför jag inte ätit där förut..!
 
Efteråt satte vi oss på olearys & drack bärs & några drinkar, det kom mer & mer folk på löpande band och vi träffade på några kända ansikten bl.a. En väldigt rolig kväll! Haha, vi hade inte ens planerat att vara ute så länge, eller att det ens skulle vara partymode! Men ibland blir det inte som man tänkt sig & då kan det bli ännu roligare ;-)
 
Och idag har vi varit på g, haha vi tog en promenad till coop på förmiddagen för att köpa lussefika. Det är ju faktiskt tredje advent & lucia idag, hihi. Sedan har det bara varit en slödag, vi har legat i soffan & typ sovit till & från. Söndagar som dessa tycker jag är väldigt mysiga, då man inte behöver göra mycket alls! 

Nu har också min Christoffer kommit sig hem från Åsele, har längtar efter honom så ❤️ Vi har myst i soffan framför en serie ett tag & nu är han ute i garaget medans jag har tänkt duscha & förbereda lite inför nya veckan, min vanliga veckoplanering d.v.s. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0