LÄNGE LEVE VI

Från igår då jag och Christoffer blev bjudna på middag hos farmor & Ernst; tomtegröt och tunnbröd med julskinka & senap.
Sååå mumsigt det var alltså! :-) Vi såg även ett tag av Modomatchen där, och sötaste farmor gav oss julklappar.. Hon är verkligen den finaste & snällaste som finns.
 
Idag är en fredag då jag bara vandrar omkring i mjukiskläder här hemma, lyssnar på goo musik, bara mår helt enkelt! Har tvättid + pluggar sjukdomar emellanåt. Städning var läggan i behov utav också, vill ju göra den fin inför när Jenna kommer imorgon hihi ❤️ C verkar ska åka till Åsele ikväll, dra skotern dit redan nu så den står redo innan vi kör till Hemavan innan nyår :-) Längtar så mycket tills dess också!

Går 14-21.30 på praktiken ikväll vilket inte är en så himla kul fredagkväll, men jag skulle ju egentligen gå denna helg också & lyckades turligtvis få bort den. Så ska inte klaga alltför mycket ;-) Jag har också träningsvärk så in i norden vilken känns gode skönt, då vet man att man arbetat på gymmet hihi! 
 
Nu ska jag återgå till alla mina måsten, & jag önskar er en fin helg allesammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0