EN DAG MAN MINNS




Förstår ni att det snart gått 1,5 år sedan dagen med stort D var här!?
Tiden har bara rusat förbi.. Känns snarare som typ något halvår sedan som jag sprang ut ur skolans korridorer övertaggad, bokstavligt-talat, med leendet uppöver öronen skrikandes & skrattade samtidigt.
Den dagen var verkligen som ett enda stort glädjerus. Och är det någon dag som jag verkligen skulle vilja göra om så är det den! Eller möjligtvis balen, för den var också så sjukt underbar och rolig.

Men men.. Nya år och nya möjligheter. Sedan studenten har jag haft turen att ha fått jobba inom hemtjänst, börjat min drömutbildning, tagit klivit in i sjukvården, har även varit med om mycket på gott & ont på det personliga planet. 



Ingenting i livet är speciellt planerat just nu - förutom med jul & nyår kanske.
Livet består av det som är & det är jag riktigt glad över, kan jag säga. Jag trivs här i Örnsköldsvik, i den här lägenheten med Christoffer och Max. Än så länge vill jag bara bo här, jobba på sjukhuset & få mer arbetslivserfarenheter innan jag fortsätter min utbildning, hitta på en massa skoj med mina fina vänner, ta vara på alla mina familjer, mysa med kärleken, spendera massa tid i fjälls & köra massa skoter så jag blir bättre och mer säker, bara ta hand om mig själv!


Jag hoppas verkligen att år 2016 kommer bli ett underbart år.

Och till alla 97:or som tar studenten nästa år.. Ni har någonting så förbannat roligt att se framemot! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0