SOMETIMES YOU'RE JUST SO DAMN HAPPY




Gårdagen & kvällen: jobbade 7-15, vilket avrundades med ett hårt pass på gymmet. Sedan åt jag en god middag med mamma & Per innan jag cyklade bort till campingen där Anna, Tom & lilla Liam hade hyrt stuga för några dagar. Strålande sol & stugläge precis vid älven; så jäkla nice!! Så det blev massa prat & lite rosé innan jag cyklade hem i god tid för att baka inför dagen, aka min sista dag.. Beslutade mig för en rulltårta vilket blev väldigt lyckat & uppskattat av mina fina kollegor! =)

Men nu, alla vänner & ovänner, har jag tre veckors sommarlov framför mig!! Eller, lov och lov, jag måste lägga all krut på omtentan. Men det är ju mitt eget schema, så att säga. Något jag lägger upp & styr som jag vill. 
Nu sitter jag i varje fall i bilen påväg till Åsele. Älskade mamsen erbjöd sig att skjutsa mig, är så glad för det!! Så tills imorgon blir det bara mys med Christoffer, hans familj samt släktingarna från Sandviken. Därefter åker vi hem till Övik  Superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0