SÅ JÄKLA SUGEN PÅ KRÄFTOR

Nytt i garderoben! Lite höstmysigt, så att säga. Har på känno att jag kommer införskaffa alltför många stickade, mysiga tröjor!
Men när det är löning så kan man bara inte låta bli... ;-)
 
Annars då? Just nu håller jag på att packa & förbereda för imorgon, då det bär av hem till Lycksele över helgen. Jag och Max åker dit själva eftersom C ska jobba extra, hjälpa en arbetskollega att renovera sitt hus. Och gullepappa som jämt tjatar om hur mycket han saknar sin Max, kunde ju bara inte göra honom besviken. Hihi ;-)
Vi åker i varje fall med ett tåg till Umeå vid halv tre imorgon, sedan får vi åka med storebror därifrån vidare till Lycksele. Så himla skönt att slippa krångla & byta tåg, särskilt när jag har med mig lilleman.
En helg med familjemys, kräftskiva & förhoppningsvis träffa vänner. En perfekt helg, med andra ord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0