Q/A

"EN HEMMAHELG"
Postat av: Elina

Den fantastiska resan är så bra!!! Har du tips på fler poddar du lyssnar på??


Alex och Sigges podcast
Dessa killar pratar i stort sett om allt mellan himmel & jord, som de flesta andra podcasts som finns. Men det är intressant hur som helst, väldigt intressant!
 
Måndagspepp med Hanna och Ellinor
Denna har jag ju redan tipsat om förut, men som tjej blir man verkligen boostad med självförtroende & hur man kan tänka & agera i vissa situationer av dessa två superhärliga bloggerskor.
 
P3-dokumentär
Dokumentärer som handlar om flera kända händelser i Sveriges & världens historia. T.ex. flodvågskatastrofen, Tjernobylkatastrofen, Hagamannen, 11 september, Sandhamnsligan, Lasermannen. Så mycket, med andra ord. Ett programsom blickar bakåt, gräver i arkiven, intervjuar människor som var med när allting hände m.m.
 
Den fantastiska resan
Sångerskan Zara Larsson med hennes kompis Noel Flike, väldigt humoristiskt pod som handlar om feminism, föräldrar, kompisar, musik, näthat m.m.
 
Träningspodden med Jessica och Lofsan
Något skönt att lyssna på om man vill finna motivation till träningen, hälsan & kosten. 
 
Fredagspodden med Hannah & Amanda
Även prat om allt mellan himmel & jord, typiskt tjejsnack så att säga! Man får även här tankeställare som man faktiskt mår bra av efter.
 
Flora och Frida
Flora Wiström är en bloggerska som jag följt i några år,och när jag såg att hon börjat driva en podcast med en kompis så blev jag jätteglad haha! Hittills har bara två avsnitt släppts, men dem pratar om allt känsligt & intimt som alla är med om, som första ligger & den stora kärleken.
 
Mathilda och Andrea
Två bloggerskor på devote som även dem pratar om det som känns viktigt & behövligt, ett avsnitt om Skilsmässobarn berörde mig så himla himla mycket.
 
--- --- ---
Dessa poddar har jag lyssnat på ett bra tag, sedan några månader tillbaka för att vara exakt. Träningspodden lyssnade jag först på när den nästan direkt släpptes den 24 augusti och Flora och Fridas släpptes 11 augusti så den är också rätt ny.
Men det är nästan skönare än musik! Jag lyssnar på dessa när jag städar, duschar, åker buss eller tåg, promenerar med Max, ute & löper, är på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0