NÅGOT ATT FUNDERA PÅ

Har ni någon gång känt att något i ert liv, som alltid varit så självklart & underbart, helt plötsligt känns så långt bort? 
Jag tror det är väldigt lätt hänt för många av oss.
 
Det spelar ingen roll vad det handlar om, mitt syfte ligger väl mest i relationer. Det kan vara med vänner, med föräldrar, men ens partner.. 
Jag tror på att saker kan bestå i en livstid, bara man verkligen ger sig fan på det. Alltså, livet är inget jäkla smörgåsbord där man får allting man vill ha, det GÅR inte försöka glida fram på en räkmacka. Jag tror på att man måste kämpa för att få det man vill ha.
 
Och det där med relationer, alla kan hamna i jobbiga faser. Och jag gissar att det ibland kan sitta i att man förändras, alla iblandade förändras, livet blir annorlunda, man hamnar på en högre nivå. Och där, just där, när det känns så negativt att man inte vet vars man vill ta vägen, DÅ ska man fokusera på det som är positivt & börja bygga därifrån. 
 
För man vet aldrig, helt plötsligt kan det bli även ännu bättre än det som var förut 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0