MAN KAN ALDRIG HA FÖR MÅNGA SKOR

Alltså sååå länge som jag har suktat efter dessa godingar, tyckte verkligen det var på tiden att jag tog tummen ur & klickade hem dem! Jag såg dem även som ett bättre alternativ än till converse, säkert mycket bättre promenadskor + att dem faktiskt är snyggare, hihi.
Och idag landade dem äääntligen i brevlådan!
 
Precis som jag trodde så satt de som handen i handsken! Ni ser ju bara hur jäkla snygga de är, också! Tur att det är fint & torrt ute så jag kan inviga dem i massor framöver. Så så så nöjd!!
 
Ikväll drar ju idol 2015 igång, som säkert de flesta av er redan vet. Och framför det har min boyie varit värsta gullig & bunkrat upp med morötter och dipp + minikrustader med jalapeño ost. Det kommer verkligen sitta finfint i magen tillsammans med iskall loka. Yummie in my tummy!
Det blir ju som ett slags break från plugget, jag behöver verkligen det.. heeela dagen bestående utav läsning, skrivning, förhör av mig själv, alltså huvudet behöver faktiskt vila ibland haha!
 
Imorgon har jag tid hos min vårdcentral på förmiddagen så efter det blir det att sitta några timmar på skolan med Charmin. Hon har också omtenta så det är bäst att hjälpas åt & stötta varandra, EN VECKA KVAR BARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0