HELLO SUNDAY

min morgon har spenderats på sjukhusets gym, det blev ett stenhård helkropps-pass som säkerligen kommer kännas imorgon!! haha. sedan har jag bara varit hemma & duschat, ätit frukost & börjat se om prison break. mamma & per är i umeå på nolia så har läggan helt för mig själv. 
jobbar 14-22 ikväll igen, då har jag avverkat 2/7 pass innan jag går på 'sommarlov' igen. haha det här med att jobba helg gör mig verkligen förvirrad ibland.. när jag smsade C imorse så önskade jag honom en fin dag på jobbet, eftersom det var ju måndag eller typ tisdag för mig ;-) kände mig lagomt dum fast ändå rolig när han ringde upp & frågade om han missat något, hihi.

pressen inför omtentan gnager inom mig också, hade jag klarat fanskapet direkt i juni så hade jag inte behövt ha dessa ångestkänslor nu, fatta :-) men omtentor får inte bryta ner en, det är bara att göra om & göra rätt!

ha det så fint tills vidare, allesammans!

Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

God morgon! :) Den där frukosten såg god ut.

2015-08-02 @ 12:26:58
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0