CHILLMODE

 
En onsdag då det spöregnar & är lite kallt ute. Det gör mig ingenting heller, jag kör nämligen på en städardag idag + bakat bröd =) Max sover som en sten i burspråket, vi har det mysigt med andra ord!

Dagar som dessa ger mig verkligen höstkänslor, d.v.s. känslor som ni vet att jag trivs med ;-)

Ännu en grej som är positivt med kalla, gråa dagar är att man kan motionera sin hund extramycket. Jag mår dåligt av att se hur vissa drar med sina hundar på riktigt långa promenader när solen står högt och det är sådär kvavt & varmt ute. Det är inte snällt mot hunden, det är plågeri. 
Jag går alltid milspromenaden tidigt på morgnarna med Max, då det bara är några ynka plusgrader & dimman finns överallt. Sedan räcker några korta promenader övr dagen & senare på kvällen får han en till långpomenad.
Men idag tog vi faktiskt sovmorgon, sedan gick vi en prommis bort till Domsjö och tillbaka. Duschade säkert en halvtimme efter det bara för att regnet gjorde mig så frusen, hehe.
 
Hoppas bara regnet ger sig tills ikväll, då jag ska cykla till bion.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh vad mysigt :D

2015-08-26 @ 14:18:00
URL: http://nouw.com/dreamspo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0