BEAUTIFUL DAYS

Finaste veckan på säkert hela, jäkla sommaren.
Och vad har jag gjort?
Pluggat som en idiot.
Men det måste ju göras, jag vet det och alla andra vet det. Känner mig faktiskt förjäkla duktig haha!! Har säkert snittat minst 12 timmar per dygn.. Och Fredrik, äldsta svågern som tog examen förra året från civilekonom, säger att omtentaplugg SKA vara mer än så. All ens tid & energi ska gå åt till det.
Men det är klart man behöver pauser, hur ska man annars kunna överleva..? Och må bra, framför allt! Dagarnas plus i kanten har varit att vara ute i solen, rastat Max under långa promenader. 
--- --- ---
Varje kväll, hela veckan, har jag känt mig förjäkla trött. Redan innan åttatiden har ögonlocken känts tunga, och jag har verkligen kämpat med att hålla mig vaken, haha!! Jag funkar på det viset att om jag sover för många timmar så blir dagen efter lite förstörd, det räcker med typ fem-sex timmars sömn för mig så funkar dagana bra =) Chrille fungerar på exakt samma vis, kanske är tur det hihi.
 






Har egentligen inte så mycket att säga om helgen heller, det roligaste har nog varit att se modos ispremiär och träningsmatch mot löven. 
Men igår unnade jag mig faktiskt en sovmorgon!! Har klivit upp innan sex varje morgon hela veckan för att antingen gå pw med Maxi eller fara på gymmet. Alarmet ringde i vanlig ordning igårmorse men jag var helt slut på, och bestämde mig för att krypa ned under täcket med C och somna om igen... Sååå skönt haha! När jag sedan tog mina studybreaks under dagen så gick vi tillsammans på prommisar, unnade oss varsin glass på frendo, på kvällskvisten tittade vi på film m.m. 
 

Det är som visat söndag och jag kom hem från gymmet för en stund sedan. Äter nu frukost, laddar upp inför ännu en lång dag... Till och med en ännu intensivare dag med tanken på att imorgon är dagen D. Så då vet ni vad ännu en dag i mitt liv ska bestå av, medans både pojkvän & hund sover så djupt och lär göra det bra många timmar till. Woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0