AND THE LION'S ROAR

Nu kommer jag återigen få kritik för detta, men detta är något jag alltid tykt & alltid kommer att tycka ;-)
För egentligen, denna sommar har varit sämst. Det har inte varit något att ta vara på. Hur kan man inte bara vilja gå vidare? Och varje år kring den här tiden så känner jag samma sak, samma glädje, samma harmoni i kroppen; hösten nalkas
Alltså, det ÄR verkligen finaste årstiden på hela året! Alla färger, kontraster, kylan som gör att man börjar ta på sig stickade tröjor & tjocksockar, sitta nedkrupen med en kopp varm choklad i soffan medans regnet smattrar mot fönstren, ni hör ju bara!!
Plus att man bara väntar på att få vakna upp en morgon, och ett vitt täcke har lagt sig över landskapen. För oboy, vad vintern också är bra. De allra roligaste högtiderna sker under just vinterhalvåret, också.
 
Och just höstmodet är såååå himla fint, tycker jag också! När jag fått sista lönen i slutet av denna månad lär det nog bli lite mer shopping, gardera lite inför kylan som är påväg ;-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0