Weekend business.

fredag;
pluggade hela dagen, i vanlig ordning, drog på en löprunda med maxi, pratade med chefen på rehab & planerat inför inskolningen. en dag som gick relativt snabbt!
vid sextiden begav jag mig till elina då vi bestämt middagsdejt; vi åt sushi + jordgubbar till efterrätt, & drack några glas vin (som sedan gick över till några flaskor), hehe. så efter ett spontant beslut på ca tio sekunder så drog vi en väldans rolig krogrunda & jag landade i sängen hos C vid halv tre.♡ hans bror tobias kom även hit under kvällen, han ville spendera helgen hos oss, vilket alltid är trevligt!
 
lördag;
mådde som en prinsessa då jag vaknade & kickade igång dagen med en timmes löprunda med max. vädret var perfekt; strålande sol & lite kyligt. att ta med sig hunden & springa då det hettar ute är ju inget optimalt!
sedan myste jag & grabbarna bara på hemma fram tills vi for & handlade på eftermiddagen.
 
det blev tacos till middag, tobias önskematrätt hihi,
 
& kl 21 var det dags för fast & the furious 7 på bio! jäklar så himla bra den var. och fin, framför allt! när man har följt en filmserie sedan första början & fick vetta otroligt fina slut på sjuan, en vacker tribute tillägnat paul walker, så blir man rörd ända in i märgen. åh fy, ändå.
 
söndag;
efter en lång sovmorgon så drog jag & tränade en timma, därefter körde tobbe hem till åsele & vi åt rester till middag. en väldigt slö dag, må jag säga. men söndagar är ju tillåtna att vara så!
--- --- ---
 
idag är det måndag, vilket har resulterat i att jag pluggat hela tiden; bortsett från matpausen & löprundan med max. en mer effektivare dag! =) 
& givetvis kommer resten utav veckan att se ut såhär, men det var kanske ingen överraskning! på fredag är det digital tenta för den här kursen & en inlämningsuppgift ska vara klar tills måndag. visst önskar jag att vardagen hade varit lite mer varierande och roligare, men livet som universitetsstudent kan inte förväntas vara på något annat sätt! & det är ju faktiskt förhimla roligt att plugga, åstadkomma det jag vill m.m. =)
 
det jag har att se fram emot efter denna pluggrusning är nästa helg då min bästa jennelie kommer hit & vi drar ut på brännbollsyrans kick off tour! så kul att få rå om bestie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0