Something rare and sweet for girls.

ikväll sa jag til christoffer att jag gärna skulle vilja ha ett sminkbord, ett litet som skulle kunna rymmas bredvid min sida av sängen (det är rätt trångt i vårat sovrum). efter fem minuter befann han sig i sitt garage & på en timme hade han knåpat ihop detta mini-sminkbord åt mig! när det sitter sådär på väggen så tar det ju ingen plats alls =) imorgon ska vi fara & köpa en passande spegel så det hela blir komplett, tror en oval skulle se bäst ut, faktiskt.
superduper tack till världens bästa kille! 
 
annars har jag tränat två pass idag, känner mig rätt mör i kroppen + i huvudet framför allt, då jag bara sitter framför böcker, anteckningar & dator hela dagarna... 

Kommentarer
Postat av: Isa

Om man ser på en helt vanlig dag, hur lägger du upp träningen då?:)

2015-04-15 @ 19:33:03
URL: http://isabyl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0