Ett utkast.

 victorias secret; lyko
jeans; gina tricot
tröja; gina tricot

& godmorgon på er! 
onsdagen den 29 april känns fin. riktigt fin. klockan är halv sju & jag dricker kaffe & äter yoghurt, hör hur min man har börjat vakna till i sovrummet & börjar klä sig inför sin arbetsdag. 
 
och sedan sist så har det inte hänt mer än att jag blivit grattad av några släktingar i förskott, fått fina presenter som presentkort på 500kr på makeup store, blommor, pengar . så himla bra!! sedan så har jag pluggat också men det var ju ingenting nytt. & idag ska jag ta bussen hem till lycksele, för att sedan stanna där till söndag! födelsedagsfirande, god mat, bakning & partaj väntar & oboy vad jag ser fram emot det!
 
ha en jättefin & rolig helg, ni med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0