As we go a little something like this.

idag har jag gått omkring i klänningen som varit hos jenny i åsele i evigheter typ, haha! den är verkligen superskön & en av mina favoriter! =)
har också pluggat lite idag, framförhållning som sagt hehe. vid tvåtiden åkte filip hem till åsele & min hade kusin anna partylite (något jag nämnt förut då hon säljer ljus i olika färger & dofter) den tiden så jag var där med flera andra & sedan åt vi rester till middag.
& ikväll har jag fikat på café uh med moa & sara, eftersom fina goa sara fyller 23 idag! stort grattis till den pinglan! ♡ sedan strosade vi omkring nere vid hamnen i solnedgången, det var riktigt fint!
 
annars så känns allting superbra, jag kan inte riktigt sätta ord på det. så fint, uppåt, jag är ständigt på gott humör, har så mycket att se fram emot!
imorgon startar anatomin & jag har redan lagt upp scheman för tre veckor framåt hur jag ska lägga upp plugget. återigen det där med framförhållning... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0