Suddenly I see this is what I want to be.

heeeeej allesammans!
hoppas ni är på lika bra humör som jag är idag & älskar livet lika mycket som jag gör, hihi!
idag är det onsdag & hittills har jag hunnit med att städa, diska undan, packat det sista, samt pluggat förstås! på vetenskapliga teorin ska vi läsa vetenskapliga artiklar inför ett seminarium den trettonde april, titta på inspelade föreläsningar som är bra att kunna inför denna kurs tenta + all latin som jag påbörjat inför anatomin. men det känns rätt okej ändå! =) dock måste jag plugga en del över påsk uppe i stugan, kan inte undkomma universitetslivet helt och hållet minsann!
C är då snart hemma & då bär det av till bästa hemavan! oj vad jag har längtat, främst av allt ser jag så mycket fram emot att få vara med mina storasyskon, alla på en & samma gång.♥ frida som bor i stockholm har jag inte träffat på huuur länge som helst, känns det som..
 vi ska köra via åsele-vilhelmina-storuman & ett middagsstopp hos christoffers farmor & farfar i åsele är inplanerat! vi hinner även träffa hans faster, farbror & småkusiner från sandviken innan vi åker vidare, vilket känns jättekul!♥
ha en underbar påsk ni också, hörni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0