Ett litet tidsinställt inlägg.

jag tänkte bara berätta för er fina läsare att sommarjobb är kirrat, och det blir på rehab/stroke avdelningen på sjukhuset i lycksele. att försöka inrikta mig inom sjukvård var ett måste för min egen del, dels för att jag vill jobba inom sjukvård sedan som sjuksköterska + att det ger bra erfarenheter. på öviks sjukhus erbjöd dem ingenting, men i lycksele - då det krisar lite för dem att hitta sommarvikarier - så passade jag på att söka där. & jag fick napp direkt!
 
det känns faktiskt riktigt bra; rätt skönt att komma hem i sommar, få börja arbeta inom sjukvården & just för min & christoffers skull är det inga problem heller. vi pratade om det innan jag sökte, & som alltid är han världens finaste & underbaraste som stöttar mig i allt.
love love love ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0