A throwback every month.

fick lite inspiration/tips från en bra blogg jag läser att göra #tbm varje månad, d.v.s. throwback month. jag gör ett inlägg varje månad om hur den månaden såg ut förra året. tänkte att det kan vara en kul grej! =)
och eftersom det är april nu så startar jag med april 2014:
 
min allra sista praktik på vård-och omsorgsprogrammet spenderades fem veckor på solbacken, där jag trivts allra allra bäst! verkligen världens mysigaste korttidsboende + dagverksamhet 
skickade in ansökan till umeå universitet med höga förväntningar & massa tankar.. men som ni vet så fick jag ju bli besviken efter detta första försök!
blev lite rödhårig & gick ständigt omkring i min svarta kjol. åh, saknar faktiskt den tiden då jag ständigt klädde upp mig i kjolar & klänningar! försöker söka mig tillbaka till det.
spenderade några dagar utav påsklovet uppe i käraste hemavan, såklart! första påsken jag hade åldern inne att gå på högfjällshotellet, vilket var a night to remember!
alla morgnar under helgerna såg ut såhär; frukostmys med världens finaste människa.
käraste ellen fyllde nitton.
studentfesterna i lycksele startade redan i april, & jäklar vad roligt vi hade alltså! inte en enda kväll som låg på minus.
& tillslut kom dagen då även jag fyllde nitton & blev firad av pappas familj över dagen, sedan av syskon & vänner på kvällen. jennelie, ellen & josefine var med mig hela dagen, förstås, och dem förgyllde ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0