Tyskland style.

har haft sååå himla mysigt & roligt med tjejerna i helgen! 
josefine kom vid tolvtiden i fredags & då drog vi en lunch samt snabb shoppingrunda innan vi tillsist handlade middag & annat gott inför kvällen & gick hem (tungt & drygt, kan jag lova). jennelie & ellen kom senare vid sex-sjutiden och då åt vi en god middag. idolmys & ost & kex, vin, smält choklad med frukter stod på listan resten utav kvällen.
 
lördagen började med en snabb frukost innan vi tog en promenad in till stan för att käka lunch & handla middagsmat. denna gången tog vi faktiskt bussen hem mot gullänget vilket var snabbast & skönast, hihi. 
resten av eftermiddagen blev det till att duscha & fixa sig till bra musik innan vi åt tacos till middag & hade vår egna lilla fest här hemma, vilket blev så jäkla roligt. elina kom också sen på kvällen & vid halv elva tog vi taxi till harrys nattklubb. det var oktoberfest-tema (oktoberfest är en stor ölfestival som hålls i tyskland nu i början av oktober & är världens största folkfest), alla fick gröna hattar & fåniga peruker & vi dansade, drack & hade så jäkla kul in mot natten bland allt folk. 
 
idag är ingen bakissöndag, vilket gör mig väldigt lycklig! brukar sällan känna mig dålig. känner mig mest bara trött & tjejerna har begett sig norrut igen. C äter middag med sina bröder i åsele innan han kommer hem ikväll så tills dess ska jag storstäda hela lägenheten, äta rester till middag & bara mysa ner mig i soffan. längtar sååå mycket efter mina älsklingskillar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0