Små detaljer.

detta beskriver mig väldigt bra nu.... trött, tröttare, tröttast. 
ännu en vecka har gått sådär jäkla fort, de dagar jag inte behövt stiga upp tidigt så har jag vaknat vid tio & blivit lika paff; jag jag är alltid uppe tidigt för att jag vill ta vara på lediga dagar. inte ens max har velat gå sin morgonpromenad före tio!
jag vet faktiskt inte hur jag ska ta vara på varenda dag innan det ens blir december & ett nytt år. dock ser jag fram emot december då det är en månad av väldigt mycket jobb, jag får veta om jag har bättre tur att ta mig in på uni, allt det där mysiga som tillför julstämning! på ett fingerknäpp kommer 2014 bara vara över.
men som sagt, helgen har nu landat & jag ska jobba!- men det blir ju en bra helg ändå, säg; ikväll hade jag & christoffer tänkt göra plankstek till middag & det har jag längtat efter så himla länge! åh älskade freeeedag ♡ så efterlängtat med soffläge & idol, men jag lär bara somna tidigt, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0