Q/A.

"Beautiful interior."
Postat av: Hanna

Vilka bloggar följer du på bloglovin? =) 
Du har en jättefin blogg! Följ gärna mig tillbaka! kram


hej hanna! & tack så mycket, så snäll du är! 
&, jadu, bloggar jag följer är i stort sett bara folk jag känner; t.ex. folk från lycksele, mestadels vänner till mig eller folk som jag är bekant med, bara. även några härifrån övik. 
följer väl inte sådär överdrivet många på bloglovin, jag vill bara läsa om vänners & bekantas vardagar vilket kan vara en bra grej då jag inte pratar med vissa så ofta.
men bloggar som är undantag för det är alexandra bring, ida warg & flora wiström, mina särskilda inspirationsbloggar till inredning, fotografering, kläder & såklart träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0