Och så blev det måndag igen.

hej på er!! 
klockan är nu härmed slagen efter midnatt & det är måndag. en ny vecka, och det är ju lika med nya möjligheter! & då denna nya vecka slagits in vill jag bjuda er på en rejäl dos med inspiration. för det kan nog behövas när det kan kännas sådär extratungt med alla sina måsten!
 
och vad händer denna vecka, säg?
det enda jag vet är att farmor vill bjuppa på middag, jag ska jobba, kusin anna ska ha ett partylite-möte där man kan köpa ljus (köpte ljus förut som luktade honungsmelon vilket luktade himmelskt!), måste plugga så gott det går inför högskoleprovet, & sedan finns det inga andra måsten än att tvätta & städa, i stort sett. finns säkert endel saker till på 'to do-listan'. men det blir i alla fall en fin vecka, det har jag verkligen på känno! plus att det bär av åt lycksele på fredag, känns så himla efterlängtat med familjemys & träffa vänner!
let's make the best of this week, folks! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0