I'm smiling 'cause I know you want to see me down at the bottom.

"löööööning!" skriker väl dem flesta idag. men inte jag, inte! lönen landar ju på måndag, den tjugosjunde. det där med att jobba i vården alltså, hehe...
 
jag känner mig väldigt glad idag!- för ännu en arbetsvecka är slut & ännu en helg dagas. vi åker till lycksele på en stund då C duschat klart & i helgen ska jag hinna med att träffa mammas släkt, & vara med vänner & mysa i massor!- förutom imorgon då jag skriver högskoleprovet från åtta på morgonen till halv fem på eftermiddagen. kill me a bit, känner jag mest. men jag överlevde förra provet, kaaaan nog överleva detta också =) hoppas bara på att detta ska löna sig i slutändan för mig & önska mig lycka till! ha en bra helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0