We're talking about one place.


en onsdag då jag jag bjuppar på en drös med bilder från när hela mammas familj + linnea åkte till malta sommaren 2012. en utav de allra roligaste resor jag gjort i mitt liv! längtar så himla mycket efter att åka iväg någonstans igen. funderationer på en resa nästa sommar tillsammans med jennelie & gustav har spekulerats men krävs ju som sagt planeringar, ta ledigt från arbetena (om det inte är under semesterperioden), plus att vi ska ju faktiskt köpa en hundvalp efter sommaren! men med planering & sparande tror jag det kan gå vägen ändå! =)
 
nu däremot ska jag kila ner till tvättstugan, efter en körig arbetsdag som orsakat lite onda fötter.  men undersköterskejobb innebär mycket spring, det är tur man ändå trivs med det man gör.
imorgon blir det också ett pass på 7.30-16.30 och sedan bjuppar farmor på tjockpannkaka.
det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0