This could be...

...my new darling, om jag har tur! hihi.
har hört från olika håll att en mac book pro med retinaskärm är en väldigt smidig dator, allra helst när man redan har en apple-produkt så allt kan connecta tillsammans, så att säga. och den ska tydligen vara väldigt effektiv & bra att plugga med så det känns ju också som ett plus i kanten då jag förhoppningsvis börjar på uni nu efter jul.
esteterna på tannberget får ju mac book air-datorer av skolan & när jag provade josefins så var den mest komplicerad eftersom den inte riktigt användes på samma vis som tegelstensdatorerna vi andra linjer fick. men när jag väl lärde mig var den som ett annat slags himmelrike, ville inte riktigt lämna jossans lägga när jag var där & pillade på den, hihi.
 
detta blir då någonting att sätta upp på julklappsönskelistan, eller åtminstone kanske få ett bidrag till att kunna köpa den själv sedan. det är då en craving som jag har nu!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har en Macbook Air 13'tum som allihopa i min skola fick, men funderar på att köpa en Macbook Pro med retinaskärm också, då jag vill kunna skilja på min skoldator & personliga dator. Alla mina personliga bilder får liksom inte plats i min lilla macbook air om alla stora skolarbeten ska vara där :')

2014-11-05 @ 20:05:34
URL: http://emmamariaa.for.me/
Postat av: Elin

grattis till ny dator :D

2014-11-05 @ 20:51:59
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0