Christmas wanties.

det är svårt att få in detta i skallen; endast 38 dagar kvar till julafton!? fattar verkligen inte vars tiden har tagit vägen. kändes som det var nyss det var hösttider, en härlig september & vi flyttade in i lägenheten. men jag klagar ju verkligen inte, då årets mysigaste högtid nalkas! =)
och det där med julklappar är en riktig plåga, både att komma på vad man ska ge sina nära & kära + vad sjuttsingen man ska önska åt sig själv?!
här ovan har jag gjort collage på saker som kan tänkas finnas på min önskelista:
 
♥en tvättkorg är ett utav de största behoven, då våran är på den stora bristningsgränsen till att gå sönder!
♥skulle verkligen vilja resa iväg någonstans! suget på att åka på en veckas semester i varmare breddgrader nästa år bara växer & växer, skulle verkligen inte sitta fel. 
♥eftersom jag inte ännu skaffat ett gymkort så skulle det vara en väldigt suverän present! antingen på friskis & svettis eller 1life som finns inne på paradisbadet, väldigt fint där!
♥en träningsväska, eftersom jag aldrig riktigt haft en. och just den där i rosa var väl hur fin som helst?!
♥jag vet att jag skrivit om den förut, men en macbook pro kommer faktiskt behövas så småningom! vill verkligen ha en sådan pluggdator om det nalkas skola för mig nästa år.
♥och ibland när inte fantasin räcker till så är det väl suveränt att önska sig olika skönhetsprodukter? för hår & hud, även parfymer, sminkborstar, ögonskuggor, kanske smycken på det. kan fortsätta i evigheter!
♥ett objektiv till min samsung nx1000 systemkamera har jag funderat väldigt länge på, behöver ett större så det kan bli bättre bilder.
♥ett par nya lundhagsbyxor (helst i svart då det matchar bäst) skulle jag vilja införskaffa, då jag redan har ett par gröna & ganska slitna.
presentkort är ju också förhimla enkelt att önska sig! och även förhimla bra att ge bort till andra om man har svårt att komma på bra saker! =)
♥jag som är helt galen i ljus skulle vilja ha huuur många olika sorters ljus som helst! även fina lyktor & ljushållare.
pengar är också en bra grej att önska sig! alltid behövligt, så man själv kan införskaffa saker man behöver eller spara tills vidare (som jag typ alltid brukar göra, haha!
♥älskade mumin, hela sortimentet är så underbart & fint. samlar på allt möjligt; muggar, bestick, tallrikar, skålar, brickor, glas, kannor, verkligen hela sortimentet! när andra samlar på teserviser eller liknande så samlar jag på en massa muminporslin! det där som är viktigt & personligt, ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0