But love last the all way.

höstkänslorna börjar sakta smyga tillbaka tack vare regnet & rusket som varit de senaste dagarna. blir så irriterad över att det inte kan komma en rejäl dos med snö SOM KAN STANNA?
tji fick jag för att flytta ner till höstkusten minsann.
men idag har vädret varit så himla ljuvligt! fick mötas av solens strålar & en frisk, krispig luft då jag gick långpromenad med maxi idag. nu fattas det bara snö!
 
men annars så är det riktigt fint med mig! =) dock är det lite negativt att jobba inom hemtjänsten då det spöregnar + att max behöver sina långpromenader i alla väder vilket som. men hej, det finns ju trots allt rejäla kläder för just det & det är ju livet som hundägare.
har faktiskt inte mycket mer att berätta än så, ska kila ner till tvättstugan nu & sedan fara förbi anna en sväng senare! så sköt om er tills vidare! 
 
bjuppar på lite bilder jag tog i förrgår på mina hallonmuffins & så lite sneakpeaks på hur vi fått det hittilss i vardagsrummet. men finns mycket kvar att åtgärda! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0