When I see your face, there's not a thing I would change.

hejsan hejsan. imorse vaknade jag av att min max hoppade upp i sängen & lade sig bredvid mig, sedan blev det våfflor till frukost. fick nämligen ett våffeljärn + en vattenkokare av bästa farmor.
men promenaden med max blev typ varmare än jag trodde, det är nästan så att sommaren har landat på riktigt här nere i övik. bara grönt gräs överallt, varm luft & en strålande sol.
min fredag påbörjades perfekt!
 
resten av dagen har jag städat & skurat hela lägenheten så nu är den skinande ren & med mina partylight-ljus luktar den också honungsmelon överallt! sedan körde jag till mitt jobb för att kolla in stället, få delegering & träffa min blivande chef. jag tror minsann det kommer bli perfekt!
--- --- ---
ikväll for vi på matcompaniet med anna & lilla liam & åt trerättersmiddag, lekte på en lekpark inne i centrum och hängde nere vid hamnen i sammanklang med solsken, och hade sedan fredagsmys hemma hos dem. känns som att det var så himla längesedan jag träffade dem så det var fint. nu ska jag gå i säng med mina favvisar. hoppas ni andra hade det lika fint som jag & nattiii på er,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0