Släktträff.

nu hade jag tänkt berätta om min fantastiska lördag dag/kväll!
 
jag, christoffer & maxåkte ut till gottne vid lunchtid, där farmor, ernst, pappa, kicki & erik väntade. och varje gång jag svänger in på den lilla grusvägen mot hennes gård blir jag alltid så fascinerad över hur otroligt vackert det är där! har verkligen älskat denna plats innerligt sedan jag var liten.
 
när middagstid närmade sig kom hela pappas systers familj, däribland mina kusiner anna & mattias & så lilla underbara liam förstås. vi alla hade det så himla trevligt tillsammans & farmor lagade (som alltid) en fantastiskt god middag! på eftermiddagen vankades det femkamp och på kvällen badade vi badtunna, drack drinkar & tillvaron var bara så så såååå himla fin. äntligen kunde vi alla vara tillsammans samtidigt.
 
farmor hade också bäddat i ordning till mig, christoffer och max i deras lilla gäststuga så vi fick sova över där över natten. hur mysigt som helst ju!! 
 
har verkligen världens finaste familj, oj vad jag älskar er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0