Sanningar om mig.

♣brukar alltid bädda sängen om morgnarna huuur jobbigt det
än känns, för jag vet att jag kommer tacka mig själv senare
när jag kommer hem från skolan & det ser mer städat ut, haha.
 
♣just det om städning så brukar jag vara ett riktigt städfreak 
när jag samtidigt kan vara jätteslarvig. det går i banor, hehe.

♣föredrar positiv energi & att vara omgiven av glada människor.
motsatsen drar bara ner mig också.

♣min favoritårstid är vintern.
 
♣är väldigt glad över att jag gått just den linje som jag går, just för
att jag kommit in i ett yrke som jag älskar & trivs superbra med.
 
♣kan aldrig unna mig sovmorgon eftersom jag är så jäkla morgonpigg.
 
♣när jag var liten var jag flintskallig upp till två års ålder...haha.
men turligtvis kom det långa,tjocka håret tillslut!
 
♣jag har jättelätt för att glömma vars jag lagt saker även fast jag
kan ha hållit i det några sekunder innan.

♣jag älskar verkligen victoria secret, särskilt body mists! och min
deep berry som är ny i mina ägor luktar sååå himla gott.
 
♣jag tycker det är fint att bära kjolar & klänningar; en topnoch outfit en
vanlig dag är en svart kjol, en fin blus & så en mysig kofta på det.
så himla skön outfit tycker jag!..
 
♣..och självklart är det lika roligt att klä sig i lite mer festligare kläder
då det blir utgång & partaj. är ju roligast att få variera sig!
 
♣hatar att planerandet av studentbalen känns stressig & påfrestande
men samtidigt är det roligt att få vara med om det + att balen ens blir
av tack vare oss känns fantastiskt!
 
♣har väldigt svårt att vara sur på någon en längre tid. jag föredrar nog
hellre att "slösa" min energi på glädje & skratt i min tillvaro.

♣jag sätter alltid andra före mig själv. det är nästan så jag glömmer bort
mig själv vissa gånger.

♣jag tycker om att bära ringar, armband, halsband, örhängen & kanske
ett armbandsur dagligen. tycker det känns så mycket finare & roligare!
 
♣jag är väldigt känslig mot gammal mjölk, även om den bara är någon
dag gammal & det egentligen inte är något som helst fel på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0