Omgiven av underbaringar.

hade en sååå fin födelsedag igår! så mycket folk som åt mat & fika på vår altan, alla sjöng för mig & så paketöppning på det. senare på kvällen blev det partaj med en massa andra folk som kom. tusen tack till alla som bidrog till den fantastiska dagen & kvällen. 
 
idag är det en slödag som bestått av att städa på altanen (invigt min nya dammsugare, haha!) & gå en rask prommis med max. myser med C i soffan nu & det känns helt makalöst att det bara är torsdag?! så glad att jag har mina killar här. har faktiskt också tänkt unna mig lite jordgubbar till nutellan som jag fick av ellen igår. den tjejen vet verkligen vad jag gillar, åhåå!
sådana typiska bakis cravings.

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

nice

2014-05-05 @ 17:54:17
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0