It's a beautiful kind of pain.

ikväll har jag pluggat en hel del, fått bort en massa uppgifter som legat på axlarna & just som jag bestämt mig för ännu en springtur så skrev ellen & bad om en playdate, så det blev så istället! välbehövligt prat, körning efter läskiga skogsvägar & massa skratt var så perfekt efter denna dag då allting bara känts så fel & jag varit irriterad & less på i stort sett allt, alla, hela världen.
 
dagens guld; ett samtal om att balklänningen var färdig, fiiiina sms från mitt ♥, bilåkning med ellen. that's it. hatar att känna av negativ energi. nu tänkte jag ringa till honom, njuta av ljudet av hans sömniga, lena röst & vara sådär miserabel över att han är så jkla långt bort ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0