Återigen så blir man påmind om den omgivande glädjen.

hej och hååå. inatt fick jag sova med tröja & tights eftersom jag närapå nästan frös ihjäl, längesedan jag hade sådan frossa. men inga febertecken & skoldagen har rullat på perfekt!

det har varit full fart ikväll då mammas släkt & familjen varit här & firat mig i efterskott. så himla trevligt att få träffa alla & jag fick många fina presenter nu också;
♥strykbräda, strykjärn, äggkokare, två små matchande ljuslyktor av märket iittala & en stor lykta av mamma & per.
♥två armband av mina kära, fina bröder.
♥en victora secret parfym & en muminsked av bästa jennelie.
♥presentkort på bolist, grillbestick & ett smyckesträd av mormor & morfar.
♥en stor skål av märket iittala av pers föräldrar.
♥en ring & två matchande ljuslyktor av moster cecilia.
♥en superfin svart långkofta & kökshanddukar av moster carina.

har fått sååå himla fina presenter av alla familjemedlemmar
sammanlagt & jag kunde inte vara mer nöjd.tack tack tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0