Är det inte verklighet så drömmer jag.

 
tillsammans med gamla goa ted så får jag tillbakablickar av tiden då jag var liten & somrarna bestod av att vara ledig, bada på badparken här i stan & äta massvis med glass. det är fin bakgrundsmusik medan jag nyss duschat & håller på att packa & fixa i ordning det sista. för åker nämligen till bästa övik & världens finaste idag efter skolan.♡♡ ska få min medicindelegering imorgon & på fredag ska jag träffa min chef & kolla in stället som förblir min arbetsplats från och med i juni. och så får jag en långhelg av massa mys tillsammans med min christoffer och max. BÄST!
 
hade förresten jättetrevligt igårkväll med brudarna i klassen; födelsedagsfirande för jossan & så var det 30 dagar till studenten-partaj så det blev några bira & drinkar på det. vi spelade också kubb med några andra studentklasser & alla dansade tillsammans. sådär lagom fint,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0