Ännu ruvar fåglarna fast timmen är sen.

en måndag då vi gjort klart all turordning & alla grupperingar inför baldagen, så den stora planeringsstressen är över och det är precis som att en lättnad sjunkit in i mig. det känns sååååå himla skönt! och ikväll har jag pluggat så känner mig nästan helt slut i huvudet. 
men på bra humör är jag i varje fall, för imorgon blir en helmysig tisdag då fina josefine fyller år och det blir födelsedagsfirande i hennes lägga under kvällen. finfint,!
 
nu äter jag mellis framför ett nytt utkommet asvnitt av game of thrones och hade tänkt ringa till pojken på bilden på ett tag. saknar honom så himla mycket så jag vet knappt vad jag gör nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0