I should know where I am by now.

åh du vackra vinterdag, ni soliga fenomenala timmar
som fått mig på sådant bra humör. som jag älskar
vintern.
& nej jag upplever det inte som jobbigt att
det blivit kallare & vitare utomhus; det är ju fortfarande
vintertid, inte är det riktigt dags för våren att landa ännu.
 
ikväll skippade jag gymmet för att fara & titta på isshowen
som lyckseles konståkningsklubb arrangerar varje år.
är så himla fint att titta på alla gulliga från skridskoskolan
och så alla vackra graciösa konståkerskor som ändå ger
mig ångest för att jag inte kunde börja med typ konståkning.
nä vet ni vad, jag har aldrig gillat att idrotta på något vis.
sporter har aldrig varit något men styrketräning for the win!
 
--- ---- ---
saknar saknar saknar
(C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0