I carry your heart (I carry it in my heart)

jahapp, så var denna 'helg' över, & idag gick jag på den soo not efterlängtade delade turen. jag har ju inte ens haft en helg, om man tänker från det perspektiivet. helg kommer om fem dagar istället. och i slutändan så har man i stort sett bara slut på energi, dålig motivation & framför allt ingen förändring på kontot eftersom det endast är en jkla praktik! 
det är verkligen konstigt när vi inte kan träffas en helg, då helgerna verkligen är den dyrbaraste tiden för oss när ingen annan tid finns till. är i längtan av min hjärteman så så så mycket & ska snart slå en pling till honom innan jag somnar.  ensamma kvällar som dessa, då han är tjugo mil bort, är hans röst det finaste jag får ta del av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0