But some things leaves scars, and those scars will always be there.

nej men visst, saker & ting blir inte som man har tänkt sig alla gånger.
man önskar att man hade lyxen att forma saker & ting som man vill så
man slipper känslor man inte vill känna, slippa bli ledsen eller kanske
till och med besviken. men kanske är det bara bäst att lägga det förflutna
bakom sig, acceptera det som varit, se framåt. för framtiden kan man
forma precis som man vill, & jag har haft lyxen att ha varit säker på den
sen jag gick i nian. och det är jag mer än nöjd med.
 
men bortsett från lite struntprat: hej!
kan väl tala om att jag lever & står, åtminstone. sportlovet består faktiskt inte av
så mycket & det är jag rätt nöjd med ändå. ser mer fram emot påsklovet där det
blir hålligång hela tiden om dagarna & kvällarna (det älskade, ljuva fjällivet!).
känns dock konstigt att inte ha tränat någon dag, då det är en del utav vardagen
så rubbar det ju en slags balans; & så är det ju med andra grejer också. men
har uträttat springturer med max om dagarna vilket har varit skönt!
 
& på tal om max så ska jag ut på prommis med honom nu, sedan när C slutat
jobba blir det otroligt nog pizza till middag. just som det verkligen gått upp för mig
att jag blivit riktigt duktig på att vara nyttig så ska min söta kille böna & bedja
om en pizza till middag. tur jag är snäll & kan göra undantag då, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0