Sen man svurit aldrig mera äta nudlar ifrån Tokyo.

det här med studentveckan var visst inte sådär magiskt som
man föreställde sig för typ ett halvårsedan. tanken av att fara ut
och partaja varje kväll lät så jvla frestande, men tro mig, det tar
på krafterna! men trots allt är det väldigt roligt att spendera så
mycket tid som möjligt med allesammans.
 
befinner mig i mitt rum som jag måste städa idag, äter nudlar,
gäspar & samlar mig själv. ikväll ska hela klassen ut & äta, ska
även hinna följa kicki på storhandling inför torsdag.
 
men gårkvällens dag 4-partaj var i varje fall sjukt kul då nästan alla
studenter samlades på hawaiiudden & umgicks in mot natten, och 
dag 5 lär också bli sjukt kul senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0