Nothing else matters.

dagar som dessa består bara av att lämna igen böcker på skolan & hänga med klassen i stort sett, & man stressar även sönder & hinner knappt med mig själv.
balen har verkligen tagit upp all av min tid, det är knappt så någon av oss riktigt har tänkt igenom någonting på oss själva överhuvudtaget? jag personligen har tänkt igenom det ett bra tag men dom andra har stressat igenom flera ideér på frisyrer & sminkningar. det är knappt så man hunnit spendera någon tid alls med familjen och jag har bara glömt bort så himla mycket annat så lätt. jag ser verkligen fram emot tills detta är över så man får börja slappna av & njuta av studentveckan som startar från & med imorgonkväll!
 
& ikväll kommer äntligen min kärlek hit!!- allt tack vare balen som smäller imorgon men bara att äntligen få vara med honom efter två veckor är underbart. ♡ eftersom hans bil är på lagning i åsele & han måste lämna igen sin pappas bil som han lånat i ca en vecka så ska jag köra till åsele strax för att hämta hit honom. längtar efter honom som tusan & att bli bjuden på middag av min fina svärmor är ju också bara perfekt,!
sedan klockan nio ikväll ska balkommittén också fara på hotell lappland för att sätta ut alla bordsplaceringarna inför morgondagen, så det lär förmodligen bli en sen kväll.
nej ni mina damer & herrar, imorgon är det äntligen studentbalen 2014 här i lyckselestad & det känns så jvla bra att vi äntligen nått hit efter allt hårt arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0